sierpnia 02, 2016

Witamy i o zdrowie pytamy!

☺ Ah, witaj nieznajomy! Pewnie teraz zabłądziłeś gdzieś w internetach i jakoś przypadkiem wylądowałeś na tym blogu. No nic, skoro już tu jesteś, to może się przedstawimy? Jesteśmy Hotaru i Okami,a to nasze małe miejsce w świecie!



hotaru:

Cześć! Na imię mam Magda, ale na blogu jestem Hotaru. Mam 15 lat i jestem blondynko-brunetka z jasnym ombre (jeszcze nie odkryłam dokładnie jaki mam kolor włosów), która kocha mitologię grecką i urok starożytnego Rzymu. Na pewno nie jestem przeciętnym Polakiem, bo dużo czytam. Z natury są to książki fantasy, ale niektóre młodzieżówki też są świetne. Czytam także mangi i oglądam anime, ale nie jestem jakimś wielkim otaku, chociaż chciałabym kiedyś pojechać do stolicy anime - Japonii. Jestem wielkim potteroholikiem, ale kocham też twórczość Ricka Riordana. Polecam jego książki każdemu, kto lubi gatunek fantasy lub chociaż mitologię [1]. Muzyka? Słucham każdego gatunku, nawet country. Jeśli mi coś wpadnie w ucho, to to ściągam lub dodaje do playlisty na Spotify. Najbardziej jednak lubię piosenki Eda Sheerana i Shawna Mendesa[2], większość piosenek w moim telefonie należy do tych wokalistów. Reszta to w większości rock. Jestem amatorskim fotografem z zerowym stażem. Uwielbiam niebo, najbardziej o zachodzie słońca, bo wtedy mieni się różnymi odcieniami czerwieni i różu[3]. Jeśli chcecie coś jeszcze o mnie wiedzieć, to pytajcie! :D

moje posty są podpisane: 

okami:

Nazywam się Klaudia i mam 15 lat. Kocham rocka i post hardcore. Moim ulubionym zespołem jest Black Veil Brides[4]. Uwielbiam anime (nie jestem mangozjebem) i creepypasty. Moim ulubionym anime jest Fairy Tail[5],a creepypastą... trudno wybrać ale raczej o Benie Drowned bo tak samo jak on kocham grać w gry! Jestem wrażliwa, do wszystkiego mam bardzo emojonalne podejście. Szybko się denerwuję i łatwo wyprowadzić mnie z równowagi. Jestem bardzo towarzyska, uwielbiam otaczać się ludźmi, ale im nie ufam. Nieliczni zdobyli moję zaufanie. Jestem szczera i troszkę chamska, ale miła! Jestem toleranyjna, ale nie lubię jak ktoś pali, bo mam po tym że tak powiem "uraz". Postępuję lekkomyślnie, czasem wydaje mi się, że jestem stworzona do tego, by stwarzać problemy.Czasami nie potrafię pogodzić się z rzeczywistością. Jestem bezsilna wobec niej. Jestem samokrytyczna, ale pewna siebie. Kocham książki. Nie mam ulubionej. Lubię pomagać innym, szczególnie wtedy, gdy widzę z tego jakieś efekty. Kocham zwierzęta! Marzy mi się taki wielki puszysty pies! Mam najlepszych przyjaciół i nie wyobrażam sobie bez nich życia. Za nich mogłabym zabić. Nie wiem za bardzo co jeszcze o sobie napisać więc jakby co to pytajcie!

moje posty są podpisane:


Czy jesteśmy systematyczne? Nie. Leniwe? Oczywiście, że tak. Wcale się nie zdziwcie więc, jeżeli posty nie będą systematycznie dodawane. Mimo to mamy nadzieję, że spodobamy wam się i zostaniecie na dłużej ☺


[1]

[2]
[3]


[4]
[5]





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hotaru&okami , Blogger