października 21, 2016

10 faktów o mnie, o których nie wie (prawie) nikt!

Cześć i czołem! Razem z Okami postanowiłyśmy, że w końcu pora coś tu zamieścić. W końcu dwa miesiące to szmat czasu. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest!



Jak można zauważyć w tytule, rozruszanie rozpocznę od dziesięciu super faktów o mnie! Nie są one raczej 'typowymi' faktami każdej blogerki, więc mam nadzieję, że kogoś zaciekawią! Kto wie, może znajdzie się tu jakaś moja bratnia dusza?

Wstęp już jest, więc przejdźmy do rozwinięcia!

1. Jestem nieboholiczką, o ile coś takiego istnieje. Kocham patrzeć w niebo, robić zdjęcia niebu, a najbardziej kocham wschody i zachody słońca. Jest wtedy tak pięknie i kolorowo. Mogłabym patrzeć na nie całe dnie, ale niestety słońce tego nie akceptuje i zawsze musi gdzieś zwiać i psuć mi widoki:(


2.Mam mizofonię, czyli nadwrażliwość na dźwięki. Chodzi tu najbardziej o zachowania typu mlaskanie, ciamkanie, chrupanie, głośne oddychanie, chrapanie etc. Reaguje na nie bardzo emocjonalnie, najczęściej płaczę i chcę jak najszybciej uciec od źródła tego dźwięku. Nie jest to jakieś straszne, ale naprawdę ciężko z tym żyć. Nie mogę jeść obiadów z rodziną, spać bez stoperów lub słuchawek czy chociażby siedzieć blisko kogoś, kto ma katar i oddycha przez usta. Nie życzę tego nikomu


3. Kiedy byłam młodsza wierzyłam w to, że każda rzecz ma swoją duszę, jakkolwiek dziwnie to brzmi. Zawsze kiedy coś upuściłam, czy to była lalka czy szczoteczka do zębów, od razu przepraszałam i odkładałam to na miejsce. Czasami nawet rozmawiałam z tymi rzeczami. Jeju, teraz coraz bardziej się zastanawiam czy nie jestem chora psychicznie

4. Nigdy nie byłam jednym z tych 'popularnych dzieciaków'. Zawsze miałam całkiem dobre oceny i raczej nie psociłam, ale do najgrzeczniejszych też nie zależałam :) Nie znaczy to, że nie miałam znajomych, bo raczej kolegowałam się z większością klasy (chociaż 1-3 podstawówki nie wspominam za dobrze). W sumie, dalej nie jestem ani popularna ani do bólu lubiana, tylko że teraz mam więcej znajomych, jestem starsza no i zachowanie na lekcjach też się lekko pogorszyło...ale tak tyci tyci.


5. Uwielbiam zapach książek! Zawsze, kiedy wchodzę do księgarni, pierwsze co robię, to delektuje się zapachem nowych książek! Gdyby były perfumy o zapachu empiku, to kupowałabym je hurtowo :D



6. Jestem mega nieśmiała, ale próbuje to jakoś przezwyciężyć, co jest nie lada wyzwaniem. Zwłaszcza, że nie potrafię nawet zapytać w sklepie o pomoc, czy chociażby spytać kogoś, jak gdzieś dojadę. Nieśmiałość najbardziej mi przeszkadza w zawieraniu znajomości. Najczęściej walnę coś głupiego, albo w ogóle nie będę się odzywać i na tym znajomość się skończy.


7. Jestem zakochana w Warszawie! To moje drugie (zaraz po Wrocławiu) ulubione polskie miasto, które miałam zaszczyt zwiedzić. Kocham warszawską architekturę, te wszystkie muzea, parki, pałace jeju. Na samą myśl o niej chce mi się płakać, że tak dawno mnie tam nie było. Warszawiacy mają najlepiej, mogą chodzić do Starówki kiedy tylko chcą. Ja niestety mam lekki problem, a pisząc 'lekki' mam na myśli jakieś 6 godzin pociągiem w jedną stronę :/


8. Uwielbiam herbatę serio. Nie ważne czy owocową, zwykłą, w piramidce, bez torebki, miętową, melissę kocham każda. Piję je hektolitrami. Najbardziej lubię wziąć taki kubek herbatki, owinąć się kocykiem i poczytać dobrą książkę albo obejrzeć serial. Idealnie


9. Jestem mega wrażliwa i łatwo mnie zranić. Na co dzień ukrywam to pod maską odwagi, ale wystarczy, że ktoś powie mi coś niemiłego, a już cisną mi się łzy w oczach. Jest to strasznie denerwujące i chciałabym się niczym nie przejmować i mieć dystans do wszystkiego, ale jakoś nie potrafię, mimo że ciągle próbuje.


10. Kocham wszelkiego rodzaju pluszaki, mogłabym w nich utonąć i czułabym się najszczęśliwsza! Najbardziej lubię te duże, do których można się tulić. Niestety, posiadam ich bodajże z 6-7, ale mam nadzieję, że moja kolekcja kiedyś się powiększy!




Oto było 10 faktów o mnie, o których nie wie (prawie) nikt! Mam nadzieję, że ten post pomógł wam jakoś bardziej mnie poznać:D A już niedługo wstawię pierwsze TOP5! Do zobaczenia!



a tutaj kilka fotek, żeby nie było nudno:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hotaru&okami , Blogger