października 22, 2016

TOP5 filmy + 10 faktów o mnie

Witam tutaj Okami!
Przygotowałam dla was #TOP5 filmów i parę faktów o mnie☺ Zacznijmy od filmów na te zimne wieczory =)
1.Gnijąca panna młoda.
2.Dziewczyna i chłopak wszystko na opak.
3.Frankenweenie
4.Incepcja
 

5.Nostalgia anioła.(Płakałam jak głupia gdy oglądałam.)
Nie jestem fanką telewizji i jeśli coś oglądam to jest naprawdę rzadkość. Z reguły oglądam anime i smutne filmy,które dają dużo do myślenia ;)

+
10 FAKTÓW O MNIE
Wcale nie zgapiłam od Hotaru :D
1.Kocham grać w gry. To jest moje uzależnienie. Najbardziej lubię grać w Call of Duty, GTA, NFS, Battlefielda itp ☺
(Wczoraj pobrałam nowego metina więc jeśli ktoś jest chętny do grania to niech zada pytanie na które odpowiem mu nazwą serwera i podam swój nick!)

2.Kocham Woodstock!
Nie dość że mam tylko do niego 30 km to jeszcze trwa tak długo! ♥
W tym roku spotkałam Izaka,Ewe i zDupy ^^ Ale tylko z Izakiem mam zdjęcie :D
Ludzie na Woodstocku są naprawdę mili. To nie są żadne brudasy- jak mówią inni ludzie. Wszyscy tam są jak rodzina! \m/

3.Jestem strasznie wrażliwa. Na zewnątrz tego nie widać,ale wewnątrz...

4.Nie lubię zakupów, nie lubię chodzić po sklepach. Wolę wszystko zamawiać przez internet.

5.Kocham swój uśmiech.

6.Śpię z prawie metrowym misiem.

7.Uwielbiam motocykle.
Kocham Enduro.
Chciałabym mieć Yamahe dt80, ale niestety moje problemy z kręgosłupem mi na to nie pozwalają.
Ale i tak zbieram na moją Yamahe :D

8.Nie lubię się malować. Maluję tylko usta.

9.Lubię jesień i zimę. Lubie chodzić w dużym sweterku, zrobić sobie herbatę i grać na komputerze!

10.Ciągle jem i nie tyje♥
~*~
Następny post będzie o pomysłach na prezent DIY! Do grudnia jeszcze daleko, ale kto wie? Może niedługo będzie jakaś imprezka? ☺
Do usłyszenia!
~Okami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hotaru&okami , Blogger