grudnia 14, 2016

TAG: CZYTELNICZE NAWYKI

Cześć i czołem! To znowu ja i tak, znowu przychodzę z tagiem, ale to już ostatni przysięgam! 
Tak więc dzisiaj mamy TAG CZYTELNICZE NAWYKI, czyli coś dla takiego mola książkowego jak ja! Pomińmy fakt, że zamiast tu siedzieć powinnam uczyć się na geografię, ale mimo, że notki są rzadko to nie wiecie nawet ile mi radości sprawiają, chociaż pewnie nikt tego nie czyta i wychodzę na idiotkę, która rozmawia sama z sobą, ale co zrobić? No nic, przejdźmy do tagu!

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania? 

Czytam w każdym możliwym miejscu: na podłodze, w łazience, w kuchni, na łóżku, na dworze etc. gdzie tylko mi wygodnie i nic mi nie przeszkadza :D 

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?

Zazwyczaj używam czegoś, co wpadnie mi w rękę. Nieważne czy to papier, czy lampka, czy też jakaś mini zabawka. Ważne, że dzięki niej wiem, gdzie skończyłam haha. Ale dzisiaj dostałam od koleżanki piękną zakładkę i postaram się ją jak najczęściej używać!

3. Czy możesz po prostu czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?

ęściej Zazwyczaj dochodzę do rozdziału, bo nie lubię przerywać po środku jakiegoś wydarzenia, ale jeśli mam coś ważnego robić to zazwyczaj czytam do końca strony i wtedy odkładam.

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?


Nie jem, ale za to piję litrowe ilości mojej ukochanej herbaty!

5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film podczas czytania?

j herbaty Jestem nadwrażliwa na dźwięki, które mnie wkurzają, więc mam problemy z czytaniem i robieniem czegoś jeszcze, no chyba że książka mega mnie wciągnie, wtedy mogą nawet wiercić mi w ścianie, a ja tego nie usłyszę haha

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?


Staram się jedną, aby dobrze się na niej skupić, ale akurat w tym momencie utknęłam pośrodku dwóch i nie mam pojęcia która przeczytać :)

7. Czy czytasz w domu lub gdziekolwiek?


Gdziekolwiek, jednak najlepiej mi się czyta w domu, gdzie mam spokój i ciszę.

8. Czytasz na głos czy w myślach?


W myślach, kiedy czytam na głos to za bardzo nie dochodzi do mnie co czytam.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?


Zawsze czytam ostatnią linijkę książki, ale nigdy nie pomijam fragmentów, ponieważ każdy fragment jest w jakiś sposób ciekawy i ważny w całej historii.

10. Czy zginasz grzbiet książki?


Nigdy w życiu! Moje książki to moje przyjaciółki, a przyjaciółek raczej nie zginam haha. Wolę już coś włożyć między strony. Kiedy widzę, że jedna z książek jest pogięta lub ma powyginane rogi, to od razu robi mi się smutno i próbuje jakoś to naprawić ;/ 









To na tyle w tym tagu! A jakie są wasze nawyki czytelnicze? Dajcie znać w komentarzach! Widzimy się jutro (postaram się zagonić wewnętrznego lenia do roboty!

enjoy!

all of love

hotaru x



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hotaru&okami , Blogger