listopada 21, 2016

TEEN WOLF TAG + REAKCJA NA S06E01

Hejka! Jak pewnie wiecie,15. listopada ( u nas był to już 16) premierę miał szósty, a zaraz ostatni, sezon jednego z moich ulubionych seriali - Teen Wolfa. Z tej okazji postanowiłam zrobić TEEN WOLF TAG. Tak, wiem, że jest on raczej dla youtuberów, ale hej! Bloger, youtuber dwa bratanki, nie? Niestety jest to dość krótki tag, więc dodam także moje odczucia na temat pierwszego odcinka (postaram się to zrobić bez spojlerowania)
Tak więc przejdźmy do pytań!


1.W jaki sposób dowiedziałeś się o serialu Teen Wolf?

O serialu dowiedziałam się od moich dobrych znajomych, którzy już prędzej go oglądali. Na początku nie byłam za bardzo do niego przekonana, ale kiedy 11.11 mieliśmy dużo wolnego, postanowiłam zacząć go oglądać i tak w kilka dni nadrobiłam kilka sezonów i mogłam ze spokojem czekać na 5b :D



2.Kto jest twoim ulubionym bohaterem?

Nie potrafię wybrać jednego, więc wymienię trzech: Stiles, Liam i Malia.
Stiles to Stiles, kocham jego charakter i uważam, że jest wspaniałym przyjacielem dla Scotta.
Liam to dzieciątko małe i nie wiem, jak można go nie lubić
Malia ma super charakter i uwielbiam jej poczucie humoru. Do tego Shelley jest taaka śliczna.
Kocham też Dereka i mega za nim tęsknie, mam nadzieję, że jeszcze o nim usłyszymy!

3.Jaki jest twój ulubiony odcinek?

Zdecydowanie S03E06: Motel California



4.Jaka jest twoja ulubiona para?

Zdecydowanie Stydia. Lydia przez większość sezonów miała go gdzieś, ale on jednak był jej wierny.Kochał ją i wierzył w to, że kiedyś jednak będą razem. Nie poddał się kiedy była z Jacksonem, ani kiedy była z Aidenem. Moim zdaniem zasługują na szansę.


5.Którą postać lubisz najmniej?

Kate, Victorii i Gerarda Argentów. Nikt inny jak oni mnie tak nie wpieniał.



6.Jaka była twoja pierwsza myśl na temat serialu zanim go obejrzałeś?

"Pewnie kolejny jakiś serial dla dziewczynek z przystojnymi aktorami bez fabuły"



7.Czy widziałeś film 'Teen Wolf'?

Niestety nie, ponieważ nie mogłam go nigdzie znaleźć:/



8.Czego oczekujesz od przyszłego sezonu?

Z pewnością chciałabym, aby wiele spraw się wyjaśniło. Cieszyłabym się, gdyby było dużo akcji, Stydia moments, aby Malia była z Theo i oczywiście chcę w końcu poznać imię Stilesa!




A co do pierwszego odcinka, to mam mieszane uczucia. Wstrząsnął mną emocjonalnie to na pewno. Z jednej strony mega się ciesze, że wrócił mój ukochany serial i w końcu mam na co czekać, ale z drugiej mega się boje tego sezonu, bo coś czuje, że będzie się źle działo. Jeśli jedna z głównych postaci ma umrzeć, to chyba nie jest za dobrze, nie?




Dobra, na razie to na tyle! Niedługo znów się odezwę!
Enjoy!

hotaru x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hotaru&okami , Blogger